domingo, 28 de junio de 2009

Porque ya no representan a nadie...

Hoy en el Diario de Ferrol

Iglesias pide a dimisión dos delegados da USTG ante as críticas polo seu blog

REDACCIÓN > FERROL

O alcalde de Ares, Julio Iglesias, quere saír ao paso das declaracións efectuadas polo comité local da USTG sobre a posibilidade de acudir ós tribunais polas opinións publicadas no blog do rexedor municipal. Iglesias defende, por unha banda, a súa liberdade de expresión e tamén o seu dereito a opinar libremente. Asemade lembra que este espazo de internet “é persoal” e no mesmo pode exercer a súa liberdade de expresión nos parámetros recollidos na Constitución. Tamén lembra que a semana pasada pedíu permiso para explicar aos traballadores a postura do goberno municipal respecto ás últimas decisións do comité de empresa, algo que non se lle permitíu. Iglesias tamén pide a dimisión dos representantes da USTG “se teñen un mínimo de decencia”, dixo.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Julio creo que te pasas un pelin.
No le puedes pedir la dimisión a los miembros del comité porque tú no interveniste para nada en su elección ¿o sí?.
Por otra parte no dice nada en tu favor estas actitudes que se pueden interpretar como antidemocráticas y mas propias de la derecha más recalcitrante que no sabe dialogar con los representantes de los trabajadores.
Se puede discrepar de las posturas pero querer anular al contrario no es propio de los demócratas, sino de los totalitarios.

julín de ares dijo...

Tienes toda la razón cuando dices que yo no intervine para nada en la elección de esos representantes de la USTG, pues es público y notorio que ese honor le corresponde al Alcalde anterior.

Por lo demás, puestos a hablar de actitudes antidemocráticas y más propias de la derecha más recalcitrante, no sé cuál es tu opinión sobre el hecho de que la USTG no me dejara intervenir ni unos minutos en la asamblea para explicar mi posición, por no mencionarte la intención de ese sindicato de intentar silenciarme en mi propio blog.